MENÜ

Online Abonelik /
Fesih İşlemleri

Müşteri Portalı

İndirimli Elektrik

Hemen Başvur!

Borç
Sorgusu

Kademeli
Tarife
Uygulaması

Geçmiş Dönem Güvence
Bedeli
Alacak Sorgulama

Whatsapp Hattı

MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ POLİTİKASI

Trakya Elektrik Perakende Satış A.Ş. olarak; Ulusal ve Uluslararası yasal mevzuatlar ve Yönetim Sistemleri Standartları doğrultusunda;

  • Müşterilerimizin her türlü öneri,  şikâyet ve itirazlarını müşteri profili ayrımı yapılmaksızın her kanaldan (çağrı merkezi, e-posta, www.trepas.com.tr, faks, dilekçe vb. ) rahatlıkla iletilebildiği, izlenebilir ve raporlanabilir bir sistemi, 
  • Şirketimize iletilen memnuniyetsizliğin tekrar oluşmaması için gerekli iyileştirmeleri ve kontrolleri yapacağımızı
  • Gelişime açık alanları tespit ederek verimliliği artıracağımızı,
  • Müşterilerimiz ile olan ilişkilerimizde yasal mevzuatı dikkate alarak, şeffaf bir yaklaşımla müşteri memnuniyetsizliklerini çözeceğimizi, bu çalışmalar doğrultusunda gerekli tüm kaynakları sağlayacağımızı,
  • Müşteri memnuniyeti odaklı bir yaklaşımı ana ilkemiz olarak kabul ederek bu ilkeleri uygulayacağımızı, taahhüt ederiz.

Müşteri Memnuniyeti Politikası > ISO 10002