
Hizmet kalitesini ölçmede QR KOD dönemi
TREPAŞ aboneleri; Tekirdağ, Kırklareli ve Edirne’de bulunan 23 adet Müşteri Hizmetleri Merkezi’nde eş zamanlı devreye aldığı QR Kod uygulaması ile almış oldukları hizmeti anında puanlayabilecekler.
QR kod ile ankete katılmak oldukça pratik
Ankete katılmak için Müşteri Hizmetleri Merkezleri’nde bulunan QR kodu telefonun kamerasına okutarak ya da resmi internet sitesi üzerinden giriş yapmak gerekiyor.
Açılan 3 soruluk ankette hem Müşteri Hizmetleri Merkezleri’nin fiziki koşulları, hem de hizmetten duyulan memnuniyet saniyeler içerisinde müşteriler tarafından değerlendiriliyor.
Teknolojik gelişmeleri yakından takip eden ve bünyesindeki her alana yaymayı amaçlayan TREPAŞ, QR Kod uygulaması ile hem enerji sektöründeki yenilikleri yakından takip etmeyi, hem de müşteri memnuniyeti ilkesini sürdürmeyi amaçlıyor.