Şikayetinizin daha hızlı çözülmesi için başvurunuzu öncelikle ilgisine göre dağıtım şirketinin ya da görevli tedarik şirketinin tüketici hizmetleri merkezine yapmalısınız. Dağıtım sistemine bağlantı, tesislerin devralınması, arıza, bakım-onarım, kesinti, voltaj düşüklüğü, sayaç değişim, kaçak ve usulsüz elektrik kullanımı tespiti hakkındaki şikayetleriniz için dağıtım şirketine; abonelik işlemleri, hatalı faturalandırma, sayacın hiç veya doğru tüketim kaydetmemesi nedeniyle fatura itirazı, güvence bedeli iadesi, borç nedeniyle elektrik kesilmesi gibi şikayetleriniz için görevli tedarik şirketine başvurmalısınız.
Arıza bildirimleri ile kaçak ve usulsüz elektrik enerjisi kullanım ihbarlarını şahsen, telefonla, internet aracılığıyla veya yazılı olarak yapabilirsiniz. Bunlar dışındaki başvuruları, ilgisine göre dağıtım şirketinin veya görevli tedarik şirketinin tüketici hizmetleri merkezine internet aracılığıyla veya yazılı olarak yapmanız gerekmektedir. Tüketici hizmetleri merkezinin telefon, faks, internet ve e-posta adreslerini elektrik faturanızda/ihbarnamenizde bulabilirsiniz.
İlgili mevzuatta özel olarak düzenlenen süreler saklı kalmak kaydıyla, tüketici hizmetleri merkezi 15 iş günü içinde başvurunuzu sonuçlandırmalı ve talebinize göre telefon, internet yoluyla ya da yazılı olarak size cevap vermelidir. Bu sürede cevap verilmezse ya da verilen cevabın elektrik piyasası mevzuatına aykırı olduğunu düşünüyorsanız tüm bilgi ve belgelerle birlikte Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu’na internet (www.epdk.gov.tr) veya posta yoluyla yazılı şekilde başvurabilirsiniz. Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu, gerekli gördüğü hallerde inceleme yapar veya yaptırır.
Bu bilgiler ışığında Talep veya Şikayetlerinizi bize iletmek için lütfen aşağıdaki “Şikayetim Var” butonuna tıklayınız.
Copyright © 2024 Trakya Elektrik Perakande Satış A.Ş.