MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ POLİTİKASI
Trakya Elektrik Perakende Satış A.Ş. olarak; Ulusal ve Uluslararası yasal mevzuatlar ve Yönetim Sistemleri Standartları doğrultusunda;
- Müşterilerimizin her türlü öneri, şikâyet ve itirazlarını müşteri profili ayrımı yapılmaksızın her kanaldan (çağrı merkezi, e-posta, www.trepas.com.tr, faks, dilekçe vb. ) rahatlıkla iletilebildiği, izlenebilir ve raporlanabilir bir sistemi,
- Şirketimize iletilen memnuniyetsizliğin tekrar oluşmaması için gerekli iyileştirmeleri ve kontrolleri yapacağımızı
- Gelişime açık alanları tespit ederek verimliliği artıracağımızı,
- Müşterilerimiz ile olan ilişkilerimizde yasal mevzuatı dikkate alarak, şeffaf bir yaklaşımla müşteri memnuniyetsizliklerini çözeceğimizi, bu çalışmalar doğrultusunda gerekli tüm kaynakları sağlayacağımızı,
- Müşteri memnuniyeti odaklı bir yaklaşımı ana ilkemiz olarak kabul ederek bu ilkeleri uygulayacağımızı, taahhüt ederiz.
Müşteri Memnuniyeti Politikası > ISO 10002
Copyright © 2024 Trakya Elektrik Perakande Satış A.Ş.